أخبار عاجلة
د. سامر إبراهيم المفلح الفقر وأبعاده -

بالفيديو| هستيريا ضحك من هبة قطب بسبب سؤال من عريس صغير في السن

بالفيديو| هستيريا ضحك من هبة قطب بسبب سؤال من عريس صغير في السن
بالفيديو| هستيريا ضحك من هبة قطب بسبب سؤال من عريس صغير في السن

دخلت دكتورة هبة قطب، استشاري الطب الجنسي والعلاقات الأسرية، في نوبة ضحك وهستيريا، بسبب سؤال من شاب مقب على الزواج وهو لم يبلغ 25 سنة بعد، وذلك خلال حلقة الأمس من برنامج “واحد من الناس” مع الإعلامي عمرو الليثي.

طرح الليثي سؤال الشاب المتابع للبرنامج قائلا “شاب هيتجوز الأسبوع الجاي وعنده 24 سنة وهيتجوز واحدة قريبته عندها 21 سنة، ما هي أنواع المقويات التي يأخذها ليستعد لليلة الزفاف، لأن أصحابه نصحوه ببعض أنواع المقويات؟”.

لتنفجر قطب في الضحك قائلة “24 سنة وأصحابه نصحوه اللي هما من سنة، أنت متخيل اللي إحنا فيه، ماشاء الله يا بني حرام عليك نفسك متاخدش حاجة، بطلوا فتي أعملوا معروف، أنتوا لسه صغيرين على الكلام ده، وبعدين متنبرش فيها عشان متحتاجش للحاجات دي فعلا”.

وأردفت قطب قائلة “مياخدش حاجة طبعا هو المفروض في عز عز طاقته ده سنة صغير جدًا، مفيش حد محتاج مقويات يا دكتور عمرو، الافتراض الطبيعي إنه مش محتاج أدوية، لأن طاقتة وقوتة الجنسية في أعلى قمتها”.

وأضافت قطب قائلة “لو خد القرص ده هيصيبه كل الأعراض الجانبية ما عدا الانتصاب، لأنه مش محتاج القرص ده، في مشهد مشهور في فيلم كبارية، لما كان العريس بيتجوز، وكل واحد بيديله حاجة”.

وتابعت قطب قائلة “في علاقة عكسية بين المخدرات والقوى الجنسية، والأشهر على الإطلاق الحشيش، هو نفسه دواء بيعمل هلاوس، ودي علاقة معليهاش شهود، والشاهد الوحيد هو صاحبها، ولكن هو بيبقى في حالة هلاوس، الحشيش والمخدرات مضرة بالعلاقة الجنسية 100%”.

السابق أغربها اللبن.. حيل خارقة تخلصك من البقع فى لمح البصر
التالى شاهدوها من أعلى أسطح المباني .. بالفيديو : حضور جماهيري كبير لمباراة حواري بمكة بمشاركة محمد نور